Honda se elektriese stadsmotor, die ePrototype, was by die Geneefse Motorskou vir die eerste keer ten toon gestel.

Hierdie nuweling bou voort op die hoog aangeskrewer Urban EV-konsep en vorm ‘n belangrike deel van Honda se “Electric Vision”-strategie vir die Europese mark. Die ePrototype is ontwerp om aan die behoeftes van die moderne leefstyl te voldoen en ‘n unieke ontwerp, veelsydigheid en bestuursgenot en word as ideaal vir die stedelike omgewing beskou. Die fokus met die ontwikkeling van die ePrototype was hoofsaaklik op funksionaliteit met ‘n eenvoudige maar unieke ontwerp. Die gladde kontoere van die bakwerk strek van die enjinkap tot by die panoramiese voorruit en skep ‘n aaneen-lopende oppervlak tot verby die voorste passasiers.

Die A-pilare is gelyk met die glas en verseker ‘n stil ‘n verfynde rit. Onder die uitstaande kenmerke wat die motor ‘n skoon voorkoms sonder fieterjasies verseker, is die deurhandvatsels wat in die bakwerk versink is en met die druk van ‘n knoppie op die afstand beheer uitkom, asook kompakte kamera’s wat die truspieëls vervang. Hierdie kenmerk, asook die deurhandvatsels, is uniek in hierdie segment. Die motor se gevorderde laaipunt is in die middel van die enjinkap vir maklike toegang, met LED-beligting wat deur die glaspaneel sigbaar is; dit verwelkom die bestuurder en gee inligting oor die battery se laaistatus. Swart panele met unieke konkawe profiele aan die voor- en agterkant is uitstaande ontwerp kenmerke, terwyl die ronde kopligte die eenvoudige en skoon ontwerp verder beklemtoon. Die lang asafstand vir ‘n motor van sy grootte, breë spoorwydte en kort oorhange, met ‘n wiel op elke hoek, verbeter sy padhou-vermoë, veral in stedelike toestande en die uitgeboude wielboë, om vir die breë bande voorsiening te maak, gee die motor ‘n gespierde voorkoms.

Die minimalistiese dog ruim binnekant skep ‘n ontspanne omgewing vir die insittendes; met ‘n sitkamer-agtige gevoel wat geskep word deur die tipe stoffering wat in eietydse huise aangetref word. Die plat vloer, wat maak dat ‘n mens maklik toegang tot die agtersitplekke kan kry, skep ‘n gevoel van ruimte. Aangesien insittendes deesdae al hoe meer tegnologie tot hul beskikking het, is daar ‘n aanpasbare dubbele skerm wat verskeie toepassings en dienste vertoon. Dit is ontwerp om so gebruikersvriendelik as moontlik te wees en maak dat die motor nie net ‘n vervoermiddel is nie, maar ook by mense se leefstyle tred hou. Dié digitale hulpmiddels kom voor saam met baie van die kontroles van die inligting-en-vermaakstelsel en dis maklik om deur die kieslys te werk. Daar is skerms aan beide kante van die paneelbord wat beelde van die kamerastelsel aan die bestuurder vertoon; dit is só geplaas dat dit vir die bestuurder ‘n natuurlike gevoel verseker. Die digitale trukamera maak dat die bestuurder nog beter kan sien.

Die ePrototype is die eerste Honda wat op ‘n toegewyde elektriese platform gebou word en verseker ‘n vermenging van doeltreffendheid, werkverrigting en gebruikers-vriendelikheid wat nommerpas vir stedelike omgewings is. Die battery se reikafstand is 200 km en aangesien dit net ‘n halfuur duur om sy battery tot by 80% van sy kapasiteit te laai, is hy uiters geskik vir alledaagse stedelike gebruik.

Die bestuurs-dinamika is daarop gemik om ‘n prettige en opwindende bestuurservaring te verseker terwyl die elektriese motor met agterwiel aandrywing uitsonderlike werkverrigting sal verseker.

Produksie van Honda se elektriese stadsmotor sal later vanjaar ‘n aanvang neem.

%d bloggers like this: