Breaking News

Padindrukke: GWM Steed 5E 2,4 SX dubbelkajuit

Basiese Dubbelkajuit gee meer waarde.

Deur Daantjie Badenhorst.

Die meeste vervaardigers probeer met net een reeks om in die Suid-Afrikaanse bakkiemark mee te ding, maar minstens twee het meer as twee modelreekse op die mark. Nissan gaan byvoorbeeld voort met sy NP 300 Hardbody wat hoofsaaklik as werkesel gebruik word, terwyl die Navara in die marksegment vir ontspanningsgeoriënteerde bakkies meeding.

Die ander vervaardiger met meer as een modelreeks is GWM, wat nie minder nie as drie verskillende reekse op die mark het. Die Steed 5 is die werkesel, terwyl die Steed 6 die vlagskip in die reeks is. In
die middel is die Steed 5E, wat beter as die Steed 5 toegerus is, maar nie heeltemal so spoggerig soos die Steed 6 is nie. Die intreemodel van die Steed 5E-reeks is die 2,4 SX.

Die Steed 5E is ‘n baie aantreklike bakkie, en sy voorkant herinner baie aan dié van die VW Amarok. Daar is ‘n klein sierrooster tussen die kopligte terwyl daar ook ‘n groter een in die voorste stamper is. Soos met die hele GWM-reeks, selfs die Steed 5, is daar misligte voor. Daar is twee afwerkingsvlakke vir die Steed 5E beskikbaar, naamlik die SX en die Xspace. Laasgenoemde model het kanttrappe en ‘n chroom-rolstaaf wat hom van die SX onderskei, maar die toetsmodel het albei hierdie kenmerke gehad. Die hele reeks word toegerus met allooiwiele met 235/70R 16 bande; van ‘n vervaardiger wat aan ons onbekend is, naamlik Giti. Een baie belangrike bykomstigheid waarmee die toetsmodel ook toegerus is, was rubbervoering vir die laairuim, wat eintlik standaardtoetusting vir enige bakkie behoort te wees.

Die Steed 5E is dalk een van die goedkoper bakkies op die Suid-Afrikaanse mark, maar selfs die SX is goed toegerus. Onder die SX se standaardkenmerke is klimaatbeheer, leerbekleedsel, ‘n radio en CD-
speler met kontroles op die stuurwiel, ‘n sentrale sluitstelsel met afstandbeheer, elektriese vensters en spieëls, laasgenoemde met geïntegreerde rigtingwysers. Die klimaatbeheer werk uitstekend en maak die kajuit ‘n baie gemaklike plek in warm weer. Daar is ongelukkig twee kenmerke wat in hul afwesigheid skitter. Bluetooth-verbinding behoort ‘n wetlike vereiste vir elke voertuig te wees, maar die SX is nie daarmee toegerus nie. Daar is gelukkig iets wat ‘n mens daaraan kan doen: die USB-sok is in die paneelkissie tussen die sitplekke weggesteek en die bestuurder kan sy of haar selfoon afskakel, aan die USB-sok koppel en net daarvan vergeet. Die Xspace is wel daarmee toegerus, maar dit behoort vir die hele reeks standaardtoerusting te wees. Ongelukkig is ‘n ritrekenaar glad nie beskikbaar nie, en ‘n mens mis dit omdat jy nie kan sien wat sy brandstofverbruik is of hoe ver jy nog met die oorblywende brandstof kan ry nie. Daar is ook geen bekerhouers behalwe in die deure nie, maar die voordeel is dat daar ‘n nuttige plek vir los goedere voor die rathefboom is. Die binne-afwerking is oor die algemeen goed, maar die paneelkissie tussen die sitplekke was effens los. Die agtersitplek is net-net groot genoeg vir volwassenes, maar daar is dubbelkajuit-bakkies wat meer agterste beenruimte bied.

Die toetsmodel was toegerus met die petrolenjin van 2,4 liter wat ook al vir die Steed 5 gebruik is en ook in die H5 voorkom. Dié enjin, wat op ‘n Mitsubishi-blok gebaseer is, lewer 93 kW teen 5 250 opm en 200 Nm teen tussen 1 500 en 3 000 opm. Hoewel dié enjin vir genoeg krag sorg en jare se betroubare diens behoort te lewer, is brandstofverbruik ‘n probleem. Volgens die vervaardigers is die 2,4-modelle se gemiddelde verbruik 10,7 liter per 100 km; dit maak ‘n reikafstand van byna 700km met die 70 liter-brandstoftenk moontlik. Die enigste ratkas wat vir die petrolmodelle beskikbaar is, is ‘n handratkas met vyf gange, eerder as die sesgangratkas waarmee die dieselmodelle toegerus is. Die afwesigheid van ‘n sesde rat is egter nie ‘n probleem nie, behalwe dat dit dalk sy brandstofverbruik sou verbeter. Die ritgehalte is minder stamperig as dié van die Steed 5,maar nog nie so goed soos sommige mededingers is nie. Hoewel die 5E ‘n groot voertuig is, is sy draaisirkel nogal klein en is hy maklik om in die stad te hanteer.

Mededingers

Die Steed 5E is een van die goedkoper dubbelkajuite op die mark; die toetsmodel se prys is R214 900, wat net meer as R 12 000 duurder as die Steed 5 2,2 MPI SX is. Daar is geen ander mededingers in hierdie prysklas nie; selfs die Nissan NP 300 Hardbody 2,4i Hi-Rider kos R 355 900; ‘n verskil van meer as R 100 000. Die enigste ander dubbelkajuit met ‘n petrolenjin is die Toyota Hilux 2,7 VVTi S, wat omtrent dieselfde as die Nissan kos, en nie naastenby so goed soos die Steed 5E toegerus is nie. Die feit dat sommige vervaardigers besluit het om al hul petrolaangedrewe bakkies aan die mark te onttrek, is ‘n bewys dat dieselenjins die mark al hoe meer begin oorheers.

Die Steed 5E is beslis die ondersoek werd vir diegene wat ‘n bakkie bo ‘n klein motortjie verkies en nie een van die gevestigde mededingers kan bekostig nie. Hoewel die SX nie met al die standaardkenmerke toegerus is wat ‘n mens dalk wou wou hê nie, is daar tog ‘n paar wat vir die meeste mense ‘n verrassing sal wees. Aan die ander kant sou ons voornemende kopers aanraai om eerder die Xspace, teen R 234 900, te oorweeg. Benewens Bluetooth het die Xspace ook ‘n klankstelsel met ‘n raakskerm, ‘n banddrukmonitor en ‘n leer-oorgetrekte stuurwiel, maar hy kom sonder ‘n CD-speler, wat vir sommige mense ‘n probleem sal wees.  Watter model jy ook al kies; die prys is so laag dat ‘n mens vir die opsionele diensplan van vyf jaar of 60 000 km kan begroot en ons sal voornemende kopers aanraai om dit te doen. Die enjinkeuse is ‘n kwessie van persoonlike smaak, maar ons glo dat die 2,0 VGT-turbodiesel dalk beter sal wees, selfs teen R 40 000 meer as die vergelykbare petrolmodelle.

Toetsvoertuig is goedgunstelik deur CMH Haval Silver Lakes beskikbaar gestel.

Sien ook:

Padindrukke: GWM Steed 5 2,2 MPI SX Dubbelkajuit

20 thoughts on “Padindrukke: GWM Steed 5E 2,4 SX dubbelkajuit

  1. Every weekend i used to visit this web page, for the reason that i want enjoyment, since this this site conations actually fastidious funny
    material too.

  2. Everything typed was actually very logical.
    But, think on this, what if you typed a catchier title?
    I ain’t suggesting your information is not good., but suppose
    you added a post title that grabbed people’s attention?
    I mean Padindrukke: GWM Steed 5E 2,4 SX dubbelkajuit | MotorPlus is kinda plain. You could glance at Yahoo’s front page and see how they create post headlines to get people to open the links.
    You might add a video or a pic or two to grab people excited about everything’ve got to say.
    Just my opinion, it would make your posts a little bit
    more interesting.

  3. I was wondering if you ever thought of changing the structure of your site?

    Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content so people could connect
    with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1
    or 2 pictures. Maybe you could space it out better?

  4. I am truly happy to glance at this web site posts which includes
    tons of valuable information, thanks for providing these statistics.

  5. Woah! I’m really loving the template/theme of this website.
    It’s simple, yet effective. A lot of times
    it’s very hard to get that “perfect balance” between usability and visual appearance.
    I must say that you’ve done a fantastic job with this.
    Additionally, the blog loads super quick for me on Internet
    explorer. Excellent Blog!

  6. It’s really very complex in this active life to listen news on TV, therefore I just use web for
    that purpose, and take the latest news.

  7. Pretty section of content. I simply stumbled upon your website and in accession capital
    to claim that I get actually enjoyed account your weblog posts.

    Any way I will be subscribing for your feeds or
    even I fulfillment you get admission to persistently rapidly.

  8. Hey I know thuis іs off topic but I was wondering
    if you knew of any widgets I could addd to myy
    blog that automatically tweet my newest tѡitter updates.

    I’ve been looking for a plug-in likе this for quite some time
    and was hoping maybe you woulԁ have some experience with something
    like this. Pⅼease let me кnow if you run into anything.
    I truly enjoy reading your Ьlog and I look fоrwaarɗ to your new updates.

  9. Wow, amazing blog layout! How long have you been blogging for?
    you make blogging look easy. The overall look of your site is fantastic, as well as the content!

  10. Really no matter if someone doesn’t know after that its up to other users that they will assist, so here it happens.

  11. A person necessarily help too make seгiously posts I’d state.
    Thiss is the first time I frequented your web page and
    up to now? I amazed witgh the analysis you made to create this
    actual submit extraordinary. Fantastic task!

  12. It’s actually very difficult in this active life to listen news
    on TV, thus I just use internet for that reason, and get the newest information.

  13. You’re so cool! I don’t suppose I’ve truly read through a single thing like
    this before. So good to discover someone with genuine thoughts on this issue.
    Seriously.. thanks for starting this up. This web site is one thing that’s needed on the
    internet, someone with some originality!

  14. This is very interesting, You are a very professional blogger.

    I have joined your rss feed and look ahead to looking for extra of your fantastic
    post. Additionally, I’ve shared your web site in my social networks

  15. Excellent post. I was checking constantly this blog and I am inspired!
    Very helpful information particularly the final section 🙂 I handle such info a
    lot. I used to be looking for this particular information for a long time.

    Thanks and good luck.

  16. My family members always say that I am killing my time here at
    net, except I know I am getting knowledge every day by reading thes fastidious posts.

Laat 'n boodskap

Jou e-posadres sal nie gepubliseer word nie.

%d bloggers like this: