Breaking News

Suzuki Baleno opgeknap

Suzuki het pas die opgeknapte weergawe van sy Baleno-luikrug in Suid-Afrika bekendgestel, en soos voorheen, sal daar weer GL- en GLX-weergawes beskikbaar wees.

Die Baleno, wat vir die eerste keer in 2015 by die Frankfurtse motorskou vertoon is, is dieselfde grootte as die meeste C-segment-luikrûe maar ding mee in die B-segment vanweë sy prys. Sy lengte van 3 995 mm en sy asafstand van 2 520 mm is in oor-eenstemming met baie luikrûe in die C-segment.

Die Baleno het Suzuki se nuwe Liquid Flow-ontwerp-rigting aan kopers bekendgestel; dit is veral die opvallendste met die chroom-elemente op die sierrooster en die breë stileringslyne op die enjinkap en oor die heuplyn tot by die agterklap. Dit maak die Baleno, met sy sleur-koëffisiënt van 0,299 die mees aërodinamies doeltreffende luikrug in Suzuki se modelreeks.

In die nuwe model word die lyne beklemtoon danksy ‘n wyer, drie-dimensionele chroomstrook wat die nuwe sierrooster en die Suzuki-embleem saam bind.  Die kopligte self het ‘n drie-dimensionele ontwerp en in die GLX is ligdiode-tegnologie standaard toerusting. Daar is ook ‘n nuwe voorstamper met ‘n seskantige sentrale luginlaat, terwyl die GLX ook voorste misligte het. Die GLX word ook toegerus met nuwe, diamant-gesnyde allooiwiele van vyftien duim, chroom-deurhandvatsels en chroomafwerking op die agterklap.  Kopers kan een van ses kleure, onder meer ‘n nuwe metaalkleur, magna-grys, kies.

Aan die binnekant is daar nuwe tweekleur-afwerking vir die bekleedsel en die deurafwerking is nuut.  Die middel-strook op die voor- en agter-sitplekke is ‘n nuwe blou kleur, en dié afwerking kom ook op die deur-panele voor.  Die voorpaneel kry nuwe gepoleerde chroom-afwerking, onder meer ook by die luguitlate, stuurwiel en instrumentehuls.

Wat spesifikasie-vlakke betref, is die Baleno weer eens ‘n voorloper in sy marksegment. Selfs die GL het kenmerke soos lugversorging, kragstuur, elektriese vensters voor en agter, ‘n klankstelsel met Bluetooth, ‘n USB-kragpunt, ‘n CD-speler en kontroles op die stuurwiel.  Daarby spog hy met sleutellose toegang, 12-volt-kragpunte voor en agter en ‘n hoogte-verstelbare bestuurder-sitplek. Die agter-sitplekke is met ISOFIX-hegpunte toegerus, en daar is twee lugsakke en ABS-remme met elektroniese remverspreiding en noodrem-hulp. Die GLX is selfs nog beter toegerus; hierdie model kry die nuwe allooiwiele, klimaat beheer, ‘n enjin-aansitknoppie, ‘n leer-oorgetrekte stuurwiel, ‘n voorste armleuning, parkeersensors en ‘n trukamera.  Die klankstelsel is versoenbaar met Android Auto en Apple Car Play en ‘n seweduim-kleur-raakskerm is daarby ingesluit. Daar is ses lugsakke enn skyfremme op die voor-en agterwiele.

Die Baleno was die eerste Suzuki wat die nuwe TECT (Total Effective Control Technology) ingespan het; dit verenig nuwe ingenieurs-konsepte, hoësterktestaal en geïntegreerde energie-absorberende kanale in die raamwerk en onderstel, wat vir veiligheid en stewigheid sorg.  Dit weeg minder as die tradisionele platform; in die geval van die Baleno slegs 915 kg. 

Die nuwe model behou sy voorganger se 1,4 liter-enjin met ‘n vloeiende inlaat-spruitstuk, aluminium-kopstuk en wisselbare kleptyd-reëling. Dié enjin wat met ‘n vyfgang-handratkas of, in die geval van die GLX, ook  ‘n outomatiese ratkas met vier gange beskikbaar is, lewer 68 kW teen 6 000 opm en wringkrag van 130 Nm teen 4 200 opm. 

Die pryse van die verskillende modelle, wat ‘n waarborg van vyf jaar of 200 000 km en ‘n diensplan van vier jaar of 60 000 km insluit, lyk as volg:

Baleno 1,4 GL: R 209 900

Baleno 1,4 GLX-handrat: R 244 900

Baleno 1,4 GLX-outomaties: R 259 900

 

19 thoughts on “Suzuki Baleno opgeknap

  1. I do accept as true with all of the ideas you’ve offered
    to your post. They’re very convincing and can certainly work.
    Still, the posts are very short for newbies.
    Could you please extend them a little from subsequent
    time? Thank you for the post.

  2. Ԍօod day! I could have sworn I’ve beeen to ths ѕsite Ьefore buut after
    brоwsing through many off thһe articles I reɑlize it’s new to me.
    Nonetheless, I’m dеfinitely happy I discovered it and I’lⅼ
    be book-marking it and checking Ьack often!

  3. Great woгk! Ꭲhat is ttһe kind of іnfoo that are
    mant too be shared cross the net. Shame onn the seek engines for now not positioning
    this publish upper! Come on over and consult with my web site .
    Thanks =)

  4. I’ve been surfing online more than 3 hours
    today, yet I never found any interesting article like yours.

    It’s pretty worth enough for me. In my opinion, if all site owners and bloggers made good content as
    you did, the web will be a lot more useful than ever before.

  5. It’s going to be end of mine day, but before ending I am reading this enormous piece of writing to increase my experience.

  6. It’s amazing to pay a visit this web page and reading the views of all friends
    on the topic of this piece of writing, while I am also
    zealous of getting know-how.

  7. My relatives all the time say that I am killing my time here at net, however I know I am getting familiarity everyday
    by reading such pleasant articles.

  8. It’s going to be ending of mine day, but before ending I am reading this wonderful
    piece of writing to improve my experience.

  9. Heya i’m for the first time here. I found this board and I find It
    really useful & it helped me out much. I hope to give something back and aid others like you aided me.

  10. Hi there, You have done a great job. I will definitely digg it and personally recommend to my friends.
    I’m sure they will be benefited from this website.

  11. Hmm is anyone else experiencing problems with the images on this blog
    loading? I’m trying to figure out if its a problem on my
    end or if it’s the blog. Any responses would be greatly appreciated.

  12. What’s up, yes this piece of writing is actually pleasant and I have learned lot of things from
    it concerning blogging. thanks.

Laat 'n boodskap

Jou e-posadres sal nie gepubliseer word nie.

%d bloggers like this: