Breaking News

Lexus RC se nóg sportiewer weergawes geloods

Die nuutste Lexus RC F met verbeterde aërodinamika en hantering maak sy debuut in Suid-Afrika.

Die splinternuwe RC F Track maak ook ’n buiging

Die Lexus RC F spog met laer gewig en selfs nog meer dinamiese hantering met verfynde stilering en verbeterde lugdinamika en groter afwaartse druk – veral op die vooras –stewiger en ligter veringkomponente, fermer stuurbeheer, meer intuïtiewe transmissie en bande wat beter klou. In die geval van die splinternuwe RC F Track, met sy doelontwerpte koolstofvesel toebehore, is die veranderings nog meer opvallend. Die resultaat? Makliker hantering met verbeterde terugvoer van die bestuurder, wat dit makliker maak om deur ’n draai te ry terwyl die motor op spoed is, groter onderstelstabiliteit met vinnige rigtingveranderings, plus verbeterde stuur- en versnellerreaksie.

Die Lexus RC F en die RC F Track kan besjryf word as hoogs gesofistikeerde, turbolose V8-aangedrewe koepees. Die nuwe RC F-reeks is nou by Lexus-handelaars beskikbaar. Lexus het met die RC F en RC F Track ’n groot vooruitgang in aërodinamiese afwaartse drukkrag aangedurf en strategieë van die bekroonde renmotors RC F GT500 en RC F GT3 geïnkorporeer.

Die veranderings laat die motor minder lig en herlei ook lugvloei rondom die motor meer doeltreffend ten einde dinamiese stabiliteit te verbeter en sleur te verminder, terwyl dit ook die voorkoms van die koepees verfyn. Die nuwe canard-vorm aan die hoek van die voorste lugskort help om stabiliteit teen verskillende snelhede te vervolmaak. In vergelyking met die vorige RC F, is daar ‘n toename in die draaikolk wat deur die nuwe neusvlerkvorm gegenereer word, wat bydra tot groter afwaartse druk en die motor beter aan die pad anker.

Die neusvlerkvorm is subtiel, maar tog verkry dit ’n soortgelyke funksionaliteit as die vin-tipe neusdrukvlerke wat so kenmerkend van renmotors is. Die onderste oppervlak van die voorste lugskort gelei die lug ook gladder onder die RC F. Die RC F Track het ’n lugskort aan die voorkant bygekry wat met koolstofveselplastiek (CFRP) versterk is om die indraaibeheer aan die voorkant verder te verbeter. Die CFRP-enjinkap en -dak verminder die gewig van die voertuig met 9 kg, terwyl dit die swaartepunt verlaag en die motor ’n aggressiewe voorkoms gee wat by so strydlustige vlagskip pas.

Die nuut-ontwerpte en vergrote luginlate aan die kante van die RC F sowel as die RC F Track beheer en laat lug van die wielnisse beter uit, wat die vering gladder laat werk. Van die kant gesien is ’n vin wat 20 mm na buite uitsteek aan die onderste rand van die lugskorte aangebring. Dit skep verhoogde vertikale lugweerstand, wat oormatige beweging in rolbewegings deur draaie onderdruk. ’n Bykomende onderste vin is vir die RC F Track bygevoeg wat twee keer verder uitsteek om die beheer van die voertuig verder te vergemaklik.

In albei modelle verminder ’n nuwe, konkawe oppervlak voor die agterwiel ook die drukskommeling op die agterbande, wat die reguitlynstabiliteit verder verhoog en die lug meer vloeiend aan die kant van die voertuig laat vloei. Vir die eerste keer is die agterbuffer ook van luginlate voorsien om lug uit die wielnis van die agterwiel uit te laat, wat help om meer voorspelbare vertikale beweging en sywaartse gedrag te lewer. ’n Herontwerpte agterste lugverdeler – in dieselfde kleur as die bakwerk van die RC F en van CFRP vir die RC F Track gemaak – bevat vertikale vinne om die lugvloei verder te bevorder. Agter die buffer van die RC F sowel as die RC F Track word ’n nuwe bufferversterking aangetref wat CFRP en aluminium kombineer – ’n wêreld-eerste ontwikkeling wat die gewig met 0,5 kg verminder.

Die viervoudige uitlaatpype is van titaan gemaak en het ’n kenmerkende blou punt vir die RC F Track, wat ’n meer uitgesproke uitlaatklank, veral teen hoë enjinsnelhede, lewer en gewig met ’n verdere 7 kg verminder. ’n Lugskort wat ingetrek kan word, is deel van die RC F se standaardtoerusting. ’n Vaste CFRP-agtervlerk in die RC F Track verhoog die afwaartse druk met 26 kg, terwyl dit gewig met 3 kg en die sleurkoëffisiënt met 2,0% verminder.

Die vaste agtervlerk van CFRP – ’n eerste vir ’n massa geproduseerde Lexus-voertuig – het sy koolstofmateriaal van die bekende LFA-supermotor gekry, wat dit moontlik maak dat ’n verleidelike “F”-logo op elke eindplaat gedruk kan word. Die aërodinamiese kundigheid wat Lexus met die RC F GT500- en RC F GT3-renmotors verkry het, is op die stilering van die nuwe RC F toegepas. ’n Buitengewone poging is aangewend om te keer dat die motor aan die voorkant lig. Gevolglik voel die voorkant, selfs teen ’n uiters hoë snelheid van ongeveer 250 km/h, vas op die teer en bly die voorwiele stewig op die oppervlak geplant.

Die subtiele visuele veranderings sluit nuwe hoëgraad-ligdiode-kopligte en L-vormige stertligte in wat ook in ander weergawes van die elegante RC-koepee aangetref word, terwyl ’n nuwe kantspieëlontwerp by die stylvolle LC-koepee geleen is. Die vensterhulsel van vlekvrye staal van die vorige RC F is verander na ’n nuwe swart vlekvrye ontwerp. Met behulp van ’n chemiese behandeling om die oksiedfilm te verdik wat die oppervlak van die vlekvrye staal dek, verskaf dit ’n meer moderne en tasbare afwerking aan die kant van die mees aggressiewe Lexus-sportkoepees.

Die kenmerkende uurglas-sierrooster en luginlate in die onderste buffer is verbreed om ’n sterker voorkoms en meer aggressiewe houding, met die klem op die wydte van die voertuig, te gee. In Suid-Afrika is die RC F beskikbaar in ’n keuse van ses kleure, waaronder White Nova, Sonic Titanium, Solar Storm Red, Poseidon Blue, Napels Yellow en Graphite Black. Die RC F Track is slegs in vier kleuropsies, naamlik White Nova, Sonic Titanium, Mercury Grey Metallic en Graphite Black, beskikbaar.

Verbeterde stuur-effektiwiteit en minder stuurtraagheid was kernontwikkelings-doelwitte vir die RC F en RC F Track, met ligter en sterker onderstelkomponente wat nou ’n nog ratser en dinamiese ry-ervaring bied. In vergelyking met die vorige RC F, het die stuurveer se snelheid in albei modelle met 150 persent toegeneem, wat stuurtraagheid verminder en beter terugvoering aan die bestuurder lewer. Hierdie verandering werk die potensiële verbuiging deur die busse tussen die elektriese kragstuur (EPS) en die voorste subraam teë, soos in draaie teen hoë sywaartse swaartekrag, wat veranderings in die toespoorhoek kan veroorsaak, wat ’n verandering in die stuurhoek vereis.

In ander veranderings is die buitenste omhulsel van die voorste vering vir die RC F en die RC F Track van staal na aluminium verander, wat dit 0,7 kg ligter maak. Al twee modelle baat by die sleeparm agter wat van staal na aluminium verander is en groter stewigheid bied terwyl dit 0,5 kg ligter is. Die fermheid van die agterraambusse is in die vertikale en laterale rigtings verhoog. Dit onderdruk die vervorming van die busse, verminder die veranderings in die vlughoek van die agterwiele en verhoog die maksimum laterale swaartekragte.

Die nuut-ontwikkelde Michelin Pilot Sport 4S-bande is spesifiek vir die RC F en RC F Track aangepas om die indraai-klouvermoë, versnelling uit ’n draai en laterale swaartekrag in draaie, veral teen hoë snelhede, verder te verbeter. ’n Hol dryfas (wat die gewig met 1,8 kg verminder) word nou verbind aan ’n meganiese ewenaarverskil vir beide RC F en RC F Track, wat ’n lineêre en beheerde reaksie lewer vir die bestuurder in hierdie innemende agterwielaandrywingsduo. Die RC F bied steeds ’n uitgebreide voertuigdinamiese geïntegreerde bestuurstelsel.

As die voertuig in die SPORT S + -modus is, word ’n minder beperkende voertuigstabiliteitsbeheer (VSC) -instelling geaktiveer. Met hierdie stelling kan bestuurders ’n hoë vlak van bestuursvertroue en -pret geniet wat geskik is vir ’n renbaanomgewing. As die voertuig in SPORT S-modus + is en die VSC Off-skakelaar word ingedruk, word die EXPERT-modus aangeskakel. EXPERT bied ’n pro-aktiewe glybeheer van die voertuig wat geskik is vir ’n renbaanomgewing, waardeur bestuurders hul vaardighede op die baan met ’n klein bietjie elektroniese hulp kan slyp.

Die RC F (AVS) se hoogs gespesialiseerde veranderlike vering is ook verbeter danksy vinniger, gladder en noukeuriger aanpassing van die dempingskrag. Die dempingskrag van die enkelbuisskokbreker kan die oor ’n reeks van 30 vlakke verstel. Die sagtewarebeheer is fyn ingestel om die gehalte van die rit in die NORMAL-modus, wat deur die bestuurder gekies kan word, en verminderde romprol in die SPORT S + -modus, te verbeter.

Van die twee beskikbare modusse werk die NORMAL-modus presies om aan te pas by verskillende padtoestande, en die dempingskrageienskappe is ingestel om groot insette van die padoppervlak af op te slurp. Hierdie modus is omvattend aangepas en is ook die mees geskikte vir ’n moeilike renbaan. Die SPORT S + -modus verhoog die eienskappe van die dempingskrag en is ’n instelling wat beter ooreenstem met die gelyke oppervlak van ’n renbaan.

Die gedetailleerde onderstelveranderings het tot ’n aansienlik verbeterde ry-ervaring gelei. Met die twee Lexus RC F modelle wil Lexus ‘n sportmotor verskaf, wat ryverrigting tot ‘n hoër vlak neem. Lexus het hard daaraan gewerk om die werkverrigting en die gedrag van die voertuie tot die uiterste te verbeter – meer spesifiek, om die stuurtraagheid te verminder en rywerk teen die limiet te verbeter. Verder het Lexus ook die padhouvermoë verbeter om die stabiliteit van die voertuig te verhoog.

Lexus glo 1 kg se gewig onder die veerstelsel is gelykstaande aan 10 kg in die motor. Lexus het met die RC F Track se ongeveerde gewig met ongeveer 25 kg verminder deur ligte allooiwiele en skyfremme van koolstofkeramiek te gebruik. Hierdie aansienlike gewigsbesparing verwyder die druk van die veringskomponente, wat die rygehalte aansienlik verbeter terwyl dit die hantering en beheer op rowwe padoppervlakke en knap renbane aansienlik verbeter.

Vier 19”-smeegevormde allooiwielontwerpe is vir die RC F en RC F Track beskikbaar. ’n Die RC F-weergawe het 11 skerp tweelingspeke terwyl die RC F Track standaard beskikbaar is met ’n ontwerp wat ’n donker, dowwe afwerking met ’n 10-speek-ontwerp inkorporeer. Hierdie ultra-ligte, motorsport-geïnspireerde BBS-wiele is van die RC F GT3 en RC F GT500 oorgedra. Brembo-skyfremme van koolstofkeramiek wat hoë verrigting lewer, bied ’n gewigsvoordeel van 22 kg in vergelyking met die meer gebruiklike gietyster-skyfremme. Koolstofkeramiek, ’n uiters harde materiaal wat die leeftyd van die skywe help verleng, word met silikon vermeng om die doeltreffendheid in koue en nat toestande te verbeter.

Die remme vibreer nie – iets wat uiters noodsaaklik vir ’n vlagskipmodel vir die renbaan is – aangesien die koolstofkeramiekskywe wat baie min uitsit en sodoende pedaalvaagheid uitsny. Die ontwerp behels ’n swewende struktuur met ’n remring en monteringsklok wat aan 10 busse gekoppel is en potensiële hoëtemperatuur-skyfvervorming verder verhoed. Die agterste skyfdiameter is met 35 mm tot 380 mm vergroot teenoor dié van die RC F, terwyl beide Lexus-sportmotors ’n voorste skyfgrootte van 380 mm het. Die remblokke van die RC F Track is ook dikker.

Die RC F se hoëverrigting-rempakket, wat ook deur Brembo ontwikkel is, deel die RC F Track se voorste ses-suier- en agterste vier-suier- aluminium enkelblok-remknypers. Die RC F se remme is swart, terwyl dié van die RC F Track in aggressiewe rooi uitstaan. Die RC F en RC F Track baat verder by die verbetering van die gevoel van die rempedaal deurdat ’n pedaalskakelaar verwyder en die skakelposisie verskuif is. Lexus het vir die RC F en RC F Track ’n hersiene V8-enjin van vyf liter, wat makliker asemhaal, gelewer en die voordele van turbolose asemhaling in ’n vlagskip-verrigtingskoepee verder geneem.

Die enjin se maksimum krag van 351 kW word teen 7100 r/min gelewer terwyl sy wringkragpiek van 530Nm tussen 4 800 r/min en 5 600 r/min ontwikkel word. ’n Toonaangewende vermenging van bestuurderverbinding, gehoorbevrediging en uitstekende verrigting is verkry, wat onmiddellike versnellerreaksie, hoë enjinsnelheidsvermoë en ’n 0-100 km/h-versneltyd in net 4,5 sekondes vir die RC F en 4,3 sekondes vir die RC F Track lewer.

Die gesofistikeerde 2UR-GSE-petrolenjin, wat noukeurig vervaardig word met gesmede verbindingstawe en titaankleppe, is nou ligter en voldoen vir die eerste keer aan Euro-6-uitlaatvereistes. Die Lexus D-4S-beheer, wat poort- en direkte brandstofinspuiting met ’n hoë drukverhouding van 12.3:1 vir maksimum werkverrigting en lae uitlate kombineer, is ook verder vervolmaak. Meer as tien enjinkomponente is aangepas om gewig te verminder en dus die swaartepunt te verlaag. ’n Nuwe, fyner bewerkte inlaatspruitstuk het tot ’n gewigsvermindering van 7,0 persent vir hierdie komponent gelei.

Ten einde die verlies aan induksiedruk te verminder en die reaksie van die versnellerreaksie te verbeter, is die vorm van die luginlaatkanale verander en die gewig daarvan verminder. In ’n eerste vir Lexus, is aërodinamies verbeterde vinne by ’n nuut ontwerpte uitlaatpyp gevoeg. Die enjinsnelheidspunt vir die sekondêre inlaatopening is van 3 600 r/min tot 2 800 r/min verminder om rybaarheid en enjinklank te verbeter. Die versnellereienskappe onder klein openingshoeke is hersien om gladde werking te verseker. Die reaksie is presies eweredig aan die mate waartoe die pedaal ingetrap word, vir lineêre beheer, hetsy op die pad of op die renbaan.

Die nuut ontwerpte en meer rigiede agterste enjinmonterings wat ’n aansienlik hoër veertempo het om die massa-beweging beter te beheer, die tasbaarheid van die ry-ervaring te verbeter en die hanteringstabiliteit te verbeter, ondersteun hierdie veranderings. Die outomatiese ratkas met ’n agtgang-wringkragomskakelaar is toegerus met die nuut-ontwikkelde ratwisseling met kunsmatige intelligensie met die dryfmodus omskakeling wat beter by die bestuurder se voornemens aanpas.

In die SPORT S en SPORT S + -modusse lewer die transmissie die mees gesofistikeerde en aggressiefste instelling tot nog toe, met vinniger afwaartse ratwisseling as selfs die LC-sportmotor. Op kronkelpaaie of op ’n renbaan, handhaaf die kontrole ’n lae rat en ’n hoë enjinsnelheid, wat reaksie bied wat kan meeding met uiters gevorderde bestuurders wat handratbeheer gebruik. Teen ’n rustige tempo, gebruik die kontrole fyningestelde instinktiewe tegnologie om ’n hoë rat te kies en die enjinsnelheid laag te hou. Bestuurders kan die handratwisselingskeuse gebruik deur interaksie met ’n ratkierie op die middelkonsole of pedaalwisselhefbome aan die agterkant van die stuurwiel gemonteer is.

Die hersiene transmissie maak verder voorsiening vir die integrasie van ’n wegtrekbeheerstelsel wat die eerste keer sedert die geheiligde LFA-supermotor, in ’n Lexus gebruik word. Wegtrekbeheersagteware wat deur die druk van ’n knoppie op die middelkonsole geaktiveer word, verstel outomaties die klouvermoë- en versnellerbeheer om wieltol te onderdruk en die maksimum versnelling van die wegtrek af te lewer. Om gebruik te vergemaklik, is die wegtrekbeheerskakelaar op die middelkonsole onder die Drive Mode Select-skakelaar, wat die ECO-, NORMAL-, SPORT S-, SPORT S +- en Custom-modus bied.

Wanneer die ECO-modus gebruik word, word die enjinverrigting, versnelleropening en die lugversorging outomaties beheer om brandstofdoeltreffende motorry moontlik te maak. Dit deel ’n standaardvlak van elektriese kragstuurbystand met die NORMAL-modus, wat ’n gebalanseerde gevoel van versnelling en gladheid lewer. Wanneer die SPORT S-modus gekies word, word die enjinuitset, versnelleropening en stuurhulp aangepas vir uitstekende versnelling en ’n sportiewe stuurgevoel. SPORT S + handhaaf hierdie keuses, maar skakel die aanpasbare veranderlike vering (Adaptive Variable Suspension oftewel AVS) na sy sterkste instelling en die voertuigdinamikabeheer (Vehicle Dynamic Integrated Management of VDIM) na ’n hoër drempel voordat elektroniese ingryping plaasvind.

Bestuurders kan ook die CUSTOM-modus kies, wat elke keuse afsonderlik aansluit, en ECO, NORMAL en POWER vir die aandrywing, NORMAL en SPORT vir AVS en EPS, en ECO en NORMAL vir lugversorging, insluit. Die aërodinamika, hantering en werkverrigting is aansienlik verbeter in die RC F en RC F Track Edition, sonder om enige luuksheid, verfyning of veiligheid in te boet. Lexus het ligte-gewig, hoë-sterkte onderdele aangewend om die swaartepunt te verlaag en die reaksie van die drywende krag te verskerp, terwyl die kajuit meer prakties en met ’n nog meer premium gevoel ontwerp is.

Die middelkonsole-flanke het sagte, afgewerkte kniebeskerming bygekry, terwyl haarfyn afwerking vir beter gehalte op die middelkonsole-groepering gebruik is. Die ontwerp van die sentrale en kantluguitlate het ’n slanke “drywende” voorkoms, en nuut-ontwerpte tandem-bekerhouers vergroot die spasie. Glasvesel-versiering is standaard op die RC F, terwyl verleidelike en eksotiese versiering van rooi koolstofvesel spesiaal vir die RC F Track Edition ontwikkel is.

Die sirkelvormige dunfilm-transistor (TFT)-meter wat voor die bestuurder geplaas is, verander volgens die bestuurder se keuse met die moduskeuse-draaiknop. Die skerm wissel tussen ’n blou ekonomie-aanwyser in ECO, ’n standaard toereteller en digitale snelheidsmeter in NORMAL, ’n wit en rooi groepering in SPORT S en oranje in SPORT S + met driegang- opwaartse rigtuingwysers. Bestuurders kan ook wissel tussen eksklusiewe funksies soos ’n rondteteller en G-krag vertoning. ’n Geperforeerde metaalstruktuur word in nie-TFT-vertoonareas gebruik om ’n gesofistikeerde en sportiewe voorkoms te gee.

Al die RC F-variante het ‘n uitgebreide 10,3-duim-wyebeeld-skerm met satellietnavigasie, digitale radio en Bluetooth®-telefoon- en audiostroom, wat stemherkenning insluit. Die Mark Levinson klankstelsel met 17-luidsprekers verseker verder dat die klankgehalte pas by ’n premium sportkoepee. Die bestuurder se posisie is laag gestel vir ’n sportiewe gevoel, terwyl die toegang tot die agterste sitplekke vergemaklik word deur elektries verstelbare voorste sitplekke met ’n funksie wat dit met die druk van ’n knoppie, outomaties vorentoe laat gly en dan na die oorspronklike posisie laat terugkeer.

Die RC F is beskikbaar met vier binne-afwerkings – wit, swart en suiwer rooi semi-anilienleer-aksent-keuses plus “kompetisie-rooi” Alcantara® eksklusief tot die RC F Track Edition. Verwarmde en geventileerde sitplekke, sowel as ’n elektries verstelbare stuurkolom, is standaard vir voorste en passasiersitplekke op alle variante, behalwe die liggewig, renbaangerigte RC F Track Edition, wat slegs die funksies vir die voorste sitplekke het. Al die variante is toegerus met die hoogste vlak van veiligheidstegnologie, insluitend die Lexus Safety System+-veiligheidstelsel wat ’n reeks hulpmiddels insluit soos ’n voor-botsing (rem-gesinchroniseerde) veiligheidstelsel met voetganger-opsporing, standaard-aanpasbare spoedbeheer, baandwaal-waarskuwing met stuurhulp en ligdiode- outomatiese hoëligstraal.

Blindekolmonitor, truratkamera, voorste ryhoogte en agterste parkeersensors en agterste dwarsverkeerswaarskuwing is ook standaard. Die herverpakking van die RC F se bagasieruim het ’n ekstra vier liter volume op 366 liter vrygestel (VDA-meting). In die RC F Track is die ski-hawe, waar langer artikels geberg kan word, vervang met ’n koolstofvesel-versterkte plastiekverdeler om die bakwerk verder te versterk.

Die Lexus RC F kos R1 318 300. Die RC F Track kos R2 098 200. Albei voertuie is standaard beskikbaar met Lexus se klasbeste waarborg van 7 jaar/105 000 km en volledige instandhoudingsplan. Die voertuig se diensintervalle is elke 15 000 km, alternatiewelik elke 12 maande.

Sien ook: http://motorplus.co.za/lexus-se-nuwe-rc-f/

86 thoughts on “Lexus RC se nóg sportiewer weergawes geloods

  1. Very nice post. I just stumbled upon your blog and wanted
    to say that I’ve truly enjoyed browsing your blog posts.
    In any case I’ll be subscribing to your rss feed and I hope you write again soon!

  2. Wow, marvelous blog layout! How long have you
    been blogging for? you make blogging look easy. The overall look of your site
    is magnificent, let alone the content!

  3. Today, while I was at work, my sister stole my apple
    ipad and tested to see if it can survive a twenty five foot drop, just so she can be a
    youtube sensation. My apple ipad is now broken and she has 83 views.

    I know this is completely off topic but I had to share it with someone!

  4. Your style is unique compared to other people I’ve read stuff from.
    Thanks for posting when you have the opportunity, Guess I’ll just book mark
    this blog.

  5. It’s very trouble-free to find out any topic on net as compared to books, as I found this article
    at this web page.

  6. Hey there I am so thrilled I found your webpage,
    I really found you by accident, while I was looking on Google for something else, Nonetheless I am here now and would just
    like to say thanks for a marvelous post and a all round entertaining blog (I also love the
    theme/design), I don’t have time to look over it all at the minute but I have bookmarked it
    and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the great job.

  7. Hmm it appears like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I’ll just sum it up what
    I submitted and say, I’m thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blog writer but
    I’m still new to everything. Do you have any tips for rookie blog writers?

    I’d certainly appreciate it.

  8. My spouse and I stumbled over here different page and thought I might as well check things out.
    I like what I see so now i’m following you. Look forward
    to going over your web page yet again.

  9. Wow, this article is fastidious, my younger sister is analyzing such things, therefore I am going to tell her.

  10. Hey There. I found your blog using msn. That is an extremely well
    written article. I’ll make sure to bookmark it and come back to read
    extra of your helpful info. Thank you for the post.
    I will certainly comeback.

  11. Simply want to say your article is as amazing. The clarity in your post is
    simply cool and i could assume you are an expert on this subject.
    Fine with your permission let me to grab your RSS feed to keep updated with forthcoming post.
    Thanks a million and please carry on the gratifying work.

  12. This website was… how do you say it? Relevant!! Finally I
    have found something that helped me. Many thanks!

  13. Hi my friend! I wish to say that this article is amazing, nice written and come
    with almost all important infos. I’d like to see extra posts like this .

  14. Good web site you have got here.. It’s hard to find high-quality writing like yours these days.
    I really appreciate people like you! Take care!!

  15. I simply couldn’t go away your web site before
    suggesting that I really enjoyed the standard information an individual provide for your guests?
    Is gonna be again ceaselessly in order to check
    out new posts

  16. After I initially commented I seem to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and from
    now on whenever a comment is added I receive 4 emails with the same comment.
    Is there a way you can remove me from that service? Cheers!

  17. Hi there! This is kind of off topic but I need some advice from an established
    blog. Is it tough to set up your own blog? I’m not very techincal
    but I can figure things out pretty fast. I’m thinking about setting up my own but I’m not sure where to start.
    Do you have any points or suggestions? With thanks

  18. 519826 720854Thanks for some other great post. Where else might just anyone get that type of info in such an ideal indicates of writing? Ive a presentation next week, and Im at the search for such information. 365804

  19. 247063 938549This is such a fantastic post, and was thinking significantly the same myself. One more wonderful update. 402129

  20. 138580 257056This style is steller! You naturally know how to maintain a reader amused. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own weblog (properly, almostHaHa!) Wonderful job. I genuinely enjoyed what you had to say, and much more than that, how you presented it. Too cool! 60804

  21. 504719 640165Aw, this was a quite nice post. In thought I wish to put in writing like this furthermore – taking time and precise effort to make an excellent article but what can I say I procrastinate alot and under no circumstances appear to get something done. 683543

  22. 345915 705670I just could not go away your web site before suggesting that I really enjoyed the usual information a person supply to your guests? Is going to be back ceaselessly in order to inspect new posts. 925713

  23. constantly i used to read smaller articles that as well clear their
    motive, and that is also happening with this piece of writing which I am reading at this
    time.

  24. First off I would like to say excellent blog!
    I had a quick question that I’d like to ask if
    you do not mind. I was interested to know how you center yourself and clear your mind before writing.
    I have had a difficult time clearing my mind in getting my thoughts out.
    I do enjoy writing however it just seems like
    the first 10 to 15 minutes are generally lost simply just
    trying to figure out how to begin. Any suggestions or hints?

    Many thanks!

  25. 106616 807737Good V I should certainly pronounce, impressed with your web site. I had no trouble navigating through all the tabs as well as related information ended up being truly easy to do to access. I recently found what I hoped for before you know it at all. 506707

  26. 403442 734821Directories such given that the Yellow Websites require not list them, so unlisted numbers strength sometimes be alive a lot more harm than financial assistance. 253804

  27. Good post. I learn something new and challenging
    on sites I stumbleupon every day. It will always be
    helpful to read through content from other authors and use
    something from their web sites.

  28. Does your website have a contact page? I’m having a tough time locating it but, I’d like
    to send you an email. I’ve got some recommendations for your blog you might
    be interested in hearing. Either way, great blog and I look
    forward to seeing it develop over time.

  29. Hi there everyone, it’s my first visit at this web
    site, and piece of writing is genuinely fruitful designed for me, keep up posting such articles.

  30. Everything is very open with a clear clarification of
    the challenges. It was definitely informative. Your website is very helpful.
    Many thanks for sharing!

  31. whoah this weblog is excellent i really like reading your articles.

    Keep up the great work! You understand, many individuals are looking round for this info,
    you can help them greatly.

  32. excellent publish, very informative. I’m wondering why the other experts of this sector don’t realize this.
    You should proceed your writing. I’m sure, you’ve a great readers’ base
    already!

  33. When someone writes an post he/she maintains the plan of a user in his/her brain that how a
    user can understand it. So that’s why this article is outstdanding.
    Thanks!

  34. I’m really enjoying the design and layout of your site.
    It’s a very easy on the eyes which makes it much more
    pleasant for me to come here and visit more often. Did you hire out a designer to create
    your theme? Superb work!

  35. My brother recommended I might like this website. He used to be entirely right.
    This post truly made my day. You cann’t imagine simply how much time I had spent for this
    information! Thanks!

  36. It is appropriate time to make a few plans for the long
    run and it is time to be happy. I’ve learn this put up and if
    I may just I want to counsel you some fascinating issues or advice.
    Maybe you could write subsequent articles regarding this article.
    I wish to learn more things approximately it!

  37. The other day, while I was at work, my cousin stole my iPad and tested to see if
    it can survive a 30 foot drop, just so she can be a youtube sensation. My iPad is now
    destroyed and she has 83 views. I know this is totally off topic but I
    had to share it with someone!

  38. Hello very cool site!! Man .. Beautiful .. Wonderful ..
    I’ll bookmark your site and take the feeds also? I am satisfied to seek out so many helpful information here in the submit, we want work out more strategies in this
    regard, thank you for sharing. . . . . .

  39. I was wondering if you ever considered changing the
    layout of your site? Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.
    Youve got an awful lot of text for only having 1 or two images.
    Maybe you could space it out better?

  40. This design is incredible! You certainly know how to keep a reader entertained.
    Between your wit and your videos, I was almost moved to start
    my own blog (well, almost…HaHa!) Fantastic job. I really loved what you
    had to say, and more than that, how you presented it.

    Too cool!

  41. Hey would you mind stating which blog platform you’re using?

    I’m going to start my own blog in the near future but I’m having a difficult time
    choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your layout seems different then most blogs
    and I’m looking for something completely unique.
    P.S My apologies for being off-topic but I had
    to ask!

  42. My brother recommended I would possibly like this blog.
    He used to be entirely right. This publish truly made my day.
    You cann’t believe simply how so much time I had spent for this
    information! Thanks!

  43. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you
    relied on the video to make your point. You obviously know what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos to your site when you could be giving us something enlightening to read?

  44. Its like you read my thoughts! You seem to grasp so much approximately this, such as you wrote the e
    book in it or something. I feel that you just can do with some p.c.
    to power the message home a bit, but other than that,
    that is fantastic blog. A fantastic read. I’ll certainly be back.

  45. I feel that is one of the most significant information for
    me. And i am glad reading your article. But wanna commentary on some common things,
    The site taste is perfect, the articles is really great : D.
    Just right task, cheers

  46. Hello, I do believe your web site could be having web browser compatibility problems.

    Whenever I look at your website in Safari, it looks fine however,
    when opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues.
    I merely wanted to provide you with a quick heads up!
    Apart from that, fantastic site!

  47. Nice post. I learn something totally new and challenging on sites I stumbleupon every day.
    It’s always exciting to read articles from other authors and practice something from their sites.

  48. Today, I went to the beachfront with my children. I found a sea shell and gave it to
    my 4 year old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She put the shell to her ear
    and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear.

    She never wants to go back! LoL I know this is totally off topic but I had to tell someone!

  49. What’s Going down i am new to this, I stumbled upon this I
    have discovered It absolutely helpful and it has aided me out loads.

    I’m hoping to contribute & aid different users like its helped me.
    Great job.

  50. I used to be recommended this web site by means
    of my cousin. I am now not certain whether this put up is written by means of him as nobody else recognise such particular
    approximately my problem. You’re wonderful! Thanks!

  51. obviously like your web-site however you have to take a look at the spelling on several
    of your posts. Several of them are rife with spelling issues and I to find it very troublesome to inform the reality nevertheless I’ll definitely come again again.

  52. I got this site from my pal who informed me regarding this website and at the moment this time I am visiting this web page and
    reading very informative articles or reviews at this time.

  53. I’m extremely impressed with your writing skills and also with the format to your blog.
    Is this a paid subject or did you modify it your self? Anyway keep up the excellent quality writing, it is rare
    to see a great blog like this one nowadays..

  54. My spouse and I stumbled over here different web page and thought I should check things out.
    I like what I see so now i am following you. Look forward to looking over your web page repeatedly.

  55. If some one wants to be updated with most up-to-date technologies
    afterward he must be visit this web page and be up to date
    all the time.

Laat 'n boodskap

Jou e-posadres sal nie gepubliseer word nie.

%d bloggers like this: