Breaking News

Nuwe JCW’s die kragtigste MINI’s nóg

Die nuwe MINI Clumban en Countryman John Cooper Works-modelle, die kragtigste MINI’s wat die afgelope sestig jaar bekendgestel is, is nou beskikbaar.

Die hart van dié twee nuwelinge is ‘n omvattend hersiene weergawe van die enjin waarmee die S-modelle toegerus word. Nie net is die krukas-aandrywing spesifiek vir dié modelle aangepas nie, die nuwe modelle trek ook voordeel uit John Cooper Works se kennis van motorsport, met die gevolg dat hulle met die jongste geslag van MINI se Twin Power-turbo tegnologie spog. Die turbo-aanjaer is groter as voorheen en die enjin se druk-verhouding is verminder om daarby aan te pas.  Die twee-liter enjin met vier silinders lewer 225 kW teen tussen 5 000 en 6 250 opm en wringkrag van 306 Nm teen tussen 1 750 en 4 500 opm; ‘n verbetering van 28% bo die vorige modelle. Die nuwe JCW-modelle se topsnelhede word, vir die eerste keer in ‘n MINI, tot 250 km/h beperk; die Countryman en Clubman kan binne 4,9 en 5,1 sekondes onderskeidelik van 0 tot 100 km/h versnel.

Die uitlaat-stelsel is ook spesifiek vir die nuwe modelle ontwikkel, en sorg vir ‘n enjinklank waaroor geesdriftiges gaande sal wees. Die kraglewering van die enjin kan intens gevoel word met ‘n emosie-belaaide akoestiese ontwerp wat die motor se karakter-eienskappe as verrigtings-motor onderstreep. Die dubbele uitlaatpype word aan ‘n besonder groot knaldemper gekoppel. Die pype van albei modelle is in die agterste hoeke aangebring; die deursnee van die Clubman se pype is 95 mm en dié van die Countryman 85 mm.

Die nuwe modelle het BMW se jongste Sport Steptronic-ratkas met agt gange as standaard toersting. Dié ratkas is intern meer doel-treffend en enjin-snelheid word beperk wanneer daar teen hoër snelhede bestuur word; dit maak die motor meer brandstof doeltreffend.  Ratwissel-dinamika en rugerief word deur ‘n nuwe ratkas beheer-stelsel verbeter. Ratspane op die stuurwiel is standaard toerusting en stel die bestuurder in staat om ratte vining te wissel sonder om ‘n koppelaar te gebruik. Daar is ook ‘n lanseerfunksie, wat versnelling vanuit ‘n stilstaande posisie verbeter deur vastrapvermoë te verhoog.

Die meganiese ewenaarslot word aan die dinamiese stabiliteits-beheer gekoppel; dit verhoog bestuursgenot om draaie maar verbeter ook vastrapvermoë in slegte weers-omstandighede of op los oppervlaktes.  Dit versprei die wringkrag na die ander wiel as die een voorwiel tol en voorkom ‘n gebrek aan vastrapvermoë. Daarby verbeter dit die motor se ratsheid wanneer daar vining van rigting verander word of uit ‘n draai versnel word.

Albei modelle word standard met die All 4-vierwiel aandrywing-stelsel toegerus; dié stelsel is omvattend vir albei modelle opgeknap. Dit word gekoppel aan die stabiliteits beheer en bereken gedurig die ideale krag-verspreidings verhouding tussen die voor- en agterwiele. Gevolglik word die uitstaande enjinkrag altyd gekanaliseer na die plek waar dit die doel-treffendste aangewend kan word om bestuursgenot te verhoog. Onder normale omstrandighede en met die stabiliteits-beheer aangeskakel, word krag na die woorwiele gestuur, maar wanneer toestande dit vereis, word dit binne ‘n breukdeel van ‘n sekonde ook na die agterwiele gestuur.

 Hoewel sportvering standaard toerusting vir albei modelle is, is ‘n aanpasbare onderstel met verskillende bestuurs-modusse wat volgens behoefte gekies kan word om gerief of ‘n meer sportiewe bestuurs-ervaring te verseker, na aanleiding van die bestuurder se behoeftes. Albei modelle het 18-duim John Cooper Works-alloowiele met ‘n swart speekontwerp as standaard toerusting maar verskeie ander 18- en 19-duim ontwerpe is opsioneel beskikbaar.

Die buitestilering bevat kenmerke wat eie aan die John Cooper Works-modelle is, onder meer groot luguitlate aan die voorkant om die beste moontlike verkoeling vir die enjin en die remstelsel te verseker. Daarby is daar syskorte en ‘n groot agterste lugverdeler, asook spesifieke drukvlerke op die dak en aërodinamies doeltreffende buitespieëls. Die dope vir die buitespieëls en die dak is opsioneel met rooi afwerking beskikbaar en die luguitlate aan die kant van die motors is ook ‘n unieke ontwerp. Die middelste deel van albei modelle se sierroosters spog met ‘n heuningkoek-patroon en die agterligte van die Clubman weerspieël die ontwerp wat onlangs vir die res van die reeks bekendgestel is.

Die sportiewe binneruim bevat sportsitplekke met geïntegreerde kopstutte, ‘n sportstuurwiel met ratspane, ‘n antrasietswart da ken ‘n John Cooper Works-ratkieser. Onder die ander standaard kenmerke vir albei modelle is sleutellose toegang, LED-kopligte, asook ‘n inligting-en-vermaakstelsel met ‘n 6,5 duim raakskerm. Die Connected Media-toerusting gee toegang tot verskeie dienste, onder meer sommige wat opsioneel beskikbaar is, soos ‘n gebruikers-vriendelike navigasie-stelsel, werklike verkeersinligting, en versoenbaarheid met Apple Car Play.  Die mobiele netwerverbinding maak dit moontlik om die navigasiestelsel se landkaarte by te werk.

Die pryse van die nuwe modelle, wat ‘n volle onderhoudsplan van vyf jaar of 100 000 km insluit, is R 623 716 vir die Clubman en R 689 172 vir die Countryman.

9 thoughts on “Nuwe JCW’s die kragtigste MINI’s nóg

  1. Amazing! This blog looks just like my old one! It’s on a totally different subject but it has pretty much the same layout and design. Outstanding choice of colors!

  2. Have you ever considered creating an ebook or guest authoring on other
    websites? I have a blog centered on the same subjects you discuss and would love to have you share some stories/information. I know my visitors would enjoy your work.
    If you are even remotely interested, feel free to shoot me an e-mail.

  3. Somebody essentially assist to make severely posts I’d state.
    This is the very first time I frequented your website page and up to now?
    I amazed with the research you made to create this particular put up amazing.
    Great job!

  4. Great article! This is the type of info
    that are meant to be shared around the internet.
    Disgrace on Google for now not positioning this publish higher!
    Come on over and discuss with my website . Thanks =)

  5. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video
    to make your point. You clearly know what youre talking about, why throw
    away your intelligence on just posting videos to
    your blog when you could be giving us something informative to read?

  6. Hi! I understand this is sort of off-topic however I had to ask.
    Does operating a well-established blog such as yours require a large amount of work?
    I’m brand new to running a blog but I do write in my diary every day.
    I’d like to start a blog so I can easily share my experience and
    feelings online. Please let me know if you have any suggestions or
    tips for new aspiring bloggers. Appreciate it!

  7. I like the helpful information you provide in your
    articles. I’ll bookmark your weblog and check again here frequently.

    I am quite sure I will learn a lot of new stuff right here!
    Good luck for the next!

  8. Have you ever thought about writing an ebook or guest authoring on other blogs?
    I have a blog centered on the same subjects you discuss and would really
    like to have you share some stories/information. I know my audience would value
    your work. If you are even remotely interested, feel free to send me an email.

Laat 'n boodskap

Jou e-posadres sal nie gepubliseer word nie.

%d bloggers like this: