Breaking News

Suzuki se nuwe Jimny

Die Suzuki Jimny het sedert sy bekendstelling veral die veldry-liefhebbers gelok omdat dit vir jou groot 4×4 waarde gegee teen ‘n bekostigbare prys. Die eienaars van Jimnys het van sy vermoëns gehou, maar ook van sy onopgesmukte voorkoms. Die Jimny was gemaak vir die veld en nie vir die mode-bewuste nie… Alhoewel enige iemand moet toegee dat die Jimny se voorkoms darem “oulik” is. ‘n Mens torring egter nie aan ‘n wenresep nie en sedert die eerste Jimny in 1970 bekend gestel is, was daar nie veel verandering op veral sy stilering gemaak nie.

Die 2018 Jimny wat in Junie 2018 in Japan bekendgestel is, is die eerste groot verandering, maar tog is die ou bekende hoekige voorkoms wat die Jimny so gewild gemaak het, behou. Dieselfde hoekige voorkoms wat die Land Rover Defenders so aanskoulik gemaak het. Die Defender word ongelukkig nou nie meer gemaak nie. Groot fout. Vir die veldry-liefhebber wat nie in ‘n sagte veldryvoertuig belangstel nie en ‘n Defender sou oorweeg het, sal nou met nuwe oë na die nuwe Suzuki Jimny kyk.

Ván die voorsate se stileringselemente in die nuwe Jimny sluit in:
• Die hoekige voorkoms soos dié van die eerste LJ- en tweede SJmodelreeks;
• Die ronde kopligte en aparte oranje flikkerhulsels van die LJ10, die eerste generasie;
• Die kant-gleuwe op die enjinkap en die regop voorruit-raam van die SJreeks. Die SJ-reeks is die eerste model wat die naam Leeutemmer by 4×4-entoesiaste gekry het;
• Die staalvellings op die GA-spesifikasievlak lyk byna soos dié van die SJreeks;
• Die skulpdop-enjinkap en sierrooster van die SJ en vorige Jimny;
• Die gevormde agterste buffer met geïntegreerde ligte op die hoeke, soos die SJ-reeks.

In die kajuit het Suzuki se ontwerpers ook vorige modelle in herinnering geroep. Die vensterrame en romp bó die skouers is geverfde metaal, nie plastiek nie. Die
spoedmeter en toereteller is in hul eie vierkantige hulsels en die doelontwerpte paneelbord het verskeie stoorplekkies en ’n drievlak-ontwerp.

Die nuwe Jimny is meganies beter as sy voorganger, die 1998 – 2018 model, in feitlik elke opsig. Die nuwe model is gebou op ’n leerraam-onderstel, maar Suzuki se ingenieurs het
’n gepatenteerde X-skakel tussen die twee soliede asse ingevoeg. Hierdie ekstra spanstuk maak die nuwe Jimny se onderstel 1.5 keer sterker as dié van sy voorganger.

Albei asse is steeds vaste asse, maar daar is nuwe kronkelvere en skokbrekers en die nuwe Jimny se grondvry-hoogte is nou 210 mm, 20 mm meer as dié van die vorige model.

Die leerraam in die nuwe model baat by Suzuki se innoverende Totale Effektiewe Beheertegnologie (TECT), wat hoëtreksterkte-staal en nuwe ontwerpmetodes in die romp en onderstel gebruik om die voertuig baie veiliger in ’n botsing te maak. Die nuwe leerraam-onderstel en TECT-romp het die Jimny se wielbasis onveranderd gelaat op 2 250 mm, maar die voorste en agterste wielsporing is met 40 mm verbreed en die voertuig self is nou 45 mm breër. Die Jimny is 50 mm korter, onder meer as gevolg van die nuwe buffer-ontwerp.

  • Nuwe enjin – meer krag, minder brandstof
    Daar is ’n nuwe petrolenjin onder die Jimny se skulpdop-enjinkap. Die K15B viersilinder-petrolenjin het ’n slagvolume van 1.5 liter en lewer 75 kW teen 6 000 r/min en 130 Nm se wringrkag teen 4 000 r/min.

De nuwe K15B-enjin vervang die 1.3-liter M13A-enjin van die voorganger. Die nuwe enjin is ligter, het hoër kompressie en beter ontbrandingsrendement. Dit beteken die enjin lewer meer krag, maar gebruik gemiddeld 14% minder brandstof as die vorige 1.3.

Die nuwe enjin is gekoppel aan ’n vyfgang-handratkas. Die GLX-spesifikasievlak bied ook die keuse van ’n viergang-outomatiese ratkas.

Al die nuwe Jimny-modelle is toegerus met ’n volwaardige 4×4-stelsel – die AllGrip Pro®-stelsel – wat met ’n tweede rathefboom beheer kan word. Die bestuurder kan skakel tussen 4×2 (agterwiel-aandrywing), 4×4 “Hoog” en 4×4 “Laestrek”. Alle modelle is boonop toegerus met stabiliteitsbeheer (ESP) en ’n nuwe beperkte-glyewenaar wat ook aan die remstelsel gekoppel word (Brake LSD).

Alle modelle is toegerus met die ESP-stelsel. Dié stelsel en die rem-gekoppelde Brake LSD-stelsel ondersteun die hoë- en laestrek-4×4-modusse deur krag tussen wiele en tussen die asse te versprei om vastrap-vermoë te verbeter. Laasgenoemde stelsel kan ook een of ’n paar wiele rem indien hulle nie vatplek het nie.

Die ESP en Brake LSD-stelsels koppel ook met Suzuki se nuwe Berg-af en Berg-op funksies. Die stelsels hou die voertuig in een plek as jy teen ’n opdraende wegtrek en help om spoed te reguleer indien jy teen ’n afdraande af ry. Dit maak die nuwe Jimny ook ’n volwaardige veldry-voertuig.

Laastens het die ingenieurs die Jimny se veldry-vernuf nog meer verbeter. Die voertuig se invalshoek is verhoog van 35 grade tot 37 grade. Sy oorsteek-hoek is nou 28 grade (voorheen 27 grade) en sy vertrek-hoek is nou 49 grade, aansienlik beter as die vorige 46 grade.

Gemak, tegnologie en die slim gebruik van spasie
Suzuki het die nuwe Jimny ontwerp om getrou te bly aan sy voorgangers se kompakte-DNS, maar het tog die binneruim ruimer en gemakliker gemaak. Die
vervaardiger het ook verskeie klein verbeterings aan die bergingspasie en praktiese toepaslikheid gemaak.

Een van die groot verbeterings is die ontwerp en gemaklikheid van die voorste sitplekke. Die voorste sitplekke is 55 mm langer en die hele sitplek-raam is wyer vir meer gemak. Interessant genoeg het die ingenieurs die kant-stutte van die rugleuning afgeskuif sodat die voorste insittendes hul skouers makliker kan rondbeweeg, soos wanneer hulle om hulle moet kyk op ’n tegniese veldry-pad.
Die voorste sitplekke kan nou met 240 mm vorentoe- en agtertoe geskuif word. Die voorste insittendes het 30 mm meer beenspasie en die agterste insittendes het 40 mm meer spasie en ’n hoër heup-punt vir meer gemak. Dit is inderdaad die ruimste en gemaklikste Jimny tot nog toe.

In Suid-Afrika het Suzuki ’n nuwe 7-duim raakskerm-klankstelsel in die GLX-model geïnstalleer. Dié stelsel is toegerus met Apple Carplay, Android Auto én Mirror Link vir die omvattendste integrasie van slimfoon-funksies, soos koordlose gebruik en stem-opdragte.

Met die ontwerp van die nuwe binneruim het Suzuki veral op gemak en bruikbaarheid gefokus. Daar is ’n aantal bergingsruimtes regdeur die kajuit wat veral gepas is om ’n slimfoon te bêre en op modelle met die platvou-agterbank kan die agterste sitplekke nou heeltemal in die vloer wegvou.

Die agterste laairuimte sal alle veldry-entoesiaste beïndruk. Op modelle met ’n platvou-agterbank is die bagasieruim met harde plastiek oorgetrek en daar is verskeie hegpunte, ’n 12V-kragsok (op die GLX-spesifikasievlak) en verskeie skroef-gate vir hegstukke onder die agterste vensters en in die laairuim. Suzuki het ook ’n groot verwyderbare laaikas vir die laairuim ontwerp wat eienaars opsioneel kan aankoop en onder die laairuim is daar ’n versteekte toerustingstoorplek wat ook verwyder kan word.

GA- en GLX-modelle 
Om seker te maak die Jimny vind aanklank by die grootste aantal gebruikers hetSuzuki Suid-Afrika besluit om die nuwe model in die GA- en GLX-spesifikasievlak bekend te stel. Die GA-model is die intree-model maar alhoewel goedkoper as die luukser GLX-model, het die GA-model al die veiligheidsfunksies soos twee SRS-lugsakke, ABS-remme met remkrag-hulp (BAS), elektroniese stabiliteitsbeheer (ESP) en ISOFIX-hegpunte vir ‘n kleuterstoel, wat die GLX ook het. Albei modelle het ook volgrootte noodwiel. Alle nuwe Jimny-modelle het ook die AllGrip Pro®-veldry-stelsel met laestrek-ratkas en Brake LSD-stelsel.

Die GLX-model bied ook die keuse van ‘n outomatiese ratkas terwyl die GA-model net ‘n handrat bied. Die GLX het ook bykomstighede soos ’n leer-beslane veelfunksie-stuurwiel, elektriese vensters, kleurgekodeerde kantspieëls en deurhandvatsels, 15” allooivellings, LED-hoofligte, ’n afstandbeheerde sentrale sluit-stelsel en voorste misligte. Die GLX-modelle is ook toegerus met die 7” raakskerm met slimfoon-koppeling en
Bluetooth-selfoonkoppeling, spoedbeheer en die 50:50 platvou agterbanke met kopstutte.

Pryse
Die finale pryse is nog nie bevestig nie, maar sal ’n meganiese waarborg en diensplan insluit. Die geraamde pryse is:
Suzuki Jimny 1.5 4×4 GA handrat: R265 000 (geraam)
Suzuki Jimny 1.5 4×4 GLX handrat: R300 000 (geraam)
Suzuki Jimny 1.5 4×4 GLX outo: R320 000 (geraam)

Die splinternuwe 2018 Jimny sal vanaf 1 November vanjaar in handelaars beskikbaar vir voornemende kopers bekendgestel word.

 

35 thoughts on “Suzuki se nuwe Jimny

  1. Excellent way of explaining, and pleasant paragraph to obtain facts regarding my presentation focus, which i am going
    to convey in institution of higher education.

  2. Hello there, just became alert to your blog through Google, and found that it is truly
    informative. I’m going to watch out for
    brussels. I’ll appreciate if you continue this in future. Lots of people will be benefited from your writing.
    Cheers!

  3. hey there and thank you for your info – I have
    definitely picked up anything new from right
    here. I did however expertise several technical issues using this website,
    as I experienced to reload the site a lot of times
    previous to I could get it to load properly.
    I had been wondering if your web host is OK?
    Not that I am complaining, but slow loading instances times will often affect your placement
    in google and could damage your high-quality score if ads and marketing with Adwords.
    Anyway I’m adding this RSS to my e-mail and can look out for a lot more of your respective
    intriguing content. Make sure you update this again soon.

  4. What’s up, its pleasant piece of writing regarding media print, we
    all know media is a wonderful source of facts.

  5. Hey there! Do you know if they make any plugins to
    safeguard against hackers? I’m kinda paranoid about losing
    everything I’ve worked hard on. Any tips?

  6. Thank you for sharing your thoughts. I really appreciate your efforts and I will be waiting for your further write ups thank you once again.

  7. Hi there! I could have sworn I’ve been to this blog before but
    after checking through some of the post I realized it’s new to me.

    Nonetheless, I’m definitely glad I found it and I’ll be bookmarking and
    checking back frequently!

  8. Ӏt’s actually a great aand useful piece of information. I’m glad that you just sharеd this
    useful informatio with us. Please stay us up to
    date like this. Thaank you for shaгing.

  9. It’s a shame you don’t have a donate button! I’d definitely donate to this
    superb blog! I guess for now i’ll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to fresh updates and will talk about this blog with my Facebook group.

    Chat soon!

  10. Great blog! Do you have any hints for aspiring writers?
    I’m hoping to start my own site soon but I’m a little lost on everything.
    Would you advise starting with a free platform like WordPress or go for a paid option? There are so many options
    out there that I’m completely confused .. Any suggestions?
    Thanks a lot!

  11. Hi there, just became alert to your blog through Google,
    and found that it is truly informative. I’m gonna
    watch out for brussels. I’ll appreciate if you continue this in future.
    A lot of people will be benefited from your writing.
    Cheers!

  12. When I initially commented I seem to have clicked the -Notify me when new comments are
    added- checkbox and from now on every time a comment
    is added I get four emails with the exact same comment.
    Perhaps there is an easy method you are able to remove me from that service?
    Thanks!

  13. That is really attention-grabbing, You’re a very skilled blogger.

    I have joined your feed and look forward to searching for more of your wonderful post.
    Additionally, I’ve shared your site in my social networks

  14. Thanks , I have recently been looking for info approximately this topic for a long time and yours is
    the best I’ve discovered so far. But, what about the conclusion?
    Are you certain concerning the supply?

  15. Hey! Do you use Twitter? I’d like to follow you if that would be ok.
    I’m definitely enjoying your blog and look forward to
    new posts.

  16. I blog often and I really thank you for your information. Your article has
    truly peaked my interest. I am going to take a note of your blog and keep checking for new information about once per
    week. I subscribed to your Feed as well.

  17. Good day! I know this is kinda off topic but I was wondering which
    blog platform are you using for this site? I’m getting tired of WordPress because I’ve had problems with hackers and I’m looking at options for another platform.
    I would be fantastic if you could point me in the direction of a good platform.

  18. When I initially commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and
    now each time a comment is added I get four emails with
    the same comment. Is there any way you can remove me from that service?
    Thank you!

  19. Thank you for some other informative web site.
    Where else may I am getting that kind of information written in such a perfect manner?
    I have a project that I am just now working on, and I have been on the glance out for
    such information.

  20. I absolutely love your blog and find the majority of your post’s to be exactly I’m looking for.
    can you offer guest writers to write content for you?
    I wouldn’t mind composing a post or elaborating on a number of the subjects you write about here.

    Again, awesome web log!

  21. Hello are using WordPress for your blog platform?
    I’m new to the blog world but I’m trying to get started and create my own. Do you require any html coding expertise to make your own blog?
    Any help would be really appreciated!

  22. Fantastic beat ! I wish to apprentice at the same time as you amend your site,
    how could i subscribe for a weblog website? The account aided me a
    acceptable deal. I had been tiny bit familiar of this your broadcast provided brilliant clear idea

  23. I’m really inspired together with your writing skills as well as with the format
    to your blog. Is this a paid theme or did you modify it yourself?
    Either way stay up the excellent quality writing, it’s rare to see
    a great weblog like this one today..

  24. I think this is among the most vital information for
    me. And i’m glad reading your article. But should remark on some general things,
    The site style is ideal, the articles is really excellent :
    D. Good job, cheers

  25. Every weekend i used to visit this web site, for the
    reason that i want enjoyment, since this this web page conations truly good funny stuff too.

  26. It’s really a nice and helpful piece of info. I’m happy that you just
    shared this helpful info with us. Please keep us
    informed like this. Thank you for sharing.

  27. My brother recommended I might like this web site.
    He was entirely right. This post actually made my day.

    You can not imagine simply how much time I had spent for this info!

    Thanks!

  28. You really make it appear really easy together with your presentation but I to find this topic
    to be actually one thing which I think I’d never understand.
    It sort of feels too complex and very huge for me.
    I am looking ahead in your subsequent put up, I will attempt to get the cling of
    it!

  29. I think this is among the most vital information for me.

    And i’m glad reading your article. But should remark on few general things, The site style is
    great, the articles is really great : D. Good job, cheers

Laat 'n boodskap

Jou e-posadres sal nie gepubliseer word nie.

%d bloggers like this: