Breaking News

Volkswagen Arteon in Suid-Afrika

Deur Daantjie Badenhorst.

Die nuwe vlagskip in Volkswagen se reeks passasiersmotors is pas in Suid-Afrika bekendgestel.

Die Arteon vervang die CC en is die jongste motor op die Suid-Afrikaanse mark met die toenemend gewilde vyfdeur-koepeebakvorm.  Die Arteon-naam, met die klem op die eerste lettergreep, bestaan uit twee dele,  Art, wat natuurlik kuns is en –eon, wat hom koppel aan die vlagskip van die Volkswagen-reeks in China, die Phideon.

Die Arteon is ‘n splinternuwe model wat op die weeldemark gemik is en kombineer ‘n gevorderde ontwerp met ‘n hoë vlak van veelsydigheid. Dansy ‘n lang asafstand, lang daklyn, koepee-agtige  vloeirug-ontwerp en groot agterste luikdeur bied die Arteon meer ruimte as die meeste konvensionele sedans. Die enjinkap vou om die kante tot by die voorste modderskerms  en die sierrooster beklemtoon die motor se breedte.  LED-kolpigte en dagryligte is standaardtoerusting.  Die vooraansig sou selfs gepas gewees eht vir ‘n volbloed-sportmotor. Daar is allooiwiele van tot 20 duim beskikbaar, en dit beklemtoon sy sportiewe voorkoms nog verder. Daar is verskeie opvallende kleure beskikbaar, onder meer skakerings van blou, rooi en geel, en veral laasgenoemde, bekend as Curcuma-geel, beklemtoon sy sportiewe karakter.

Die binnekant van die Arteon het ‘n digitale voorkoms, met die volle digitale instrumentepaneel wat standaardtoerusting vir die R-Line-modelle is.  Die nuwe inligting-en-vermaakstelsel met skerms van tussen 6.5 en 9,2 duim. Die nuwe vlagskipstelsel, Discover Pro, het ‘n skerm van 9,2 duim en reageer ook op handgebare. Daar is luguitlate vir die lugversorgingstelsel oor die hele breedte van die paneelbord,  met net ‘n wyserhorlosie in die middel van die paneelbord, wat as ‘n funksionele en dekoratiewe element ontwerp is.  Die breë sentrale konsole pas by die sportiewe karakter van die binnekant  en bevat die inligting-en-vermaakstelsel en die kontroles van die klimaatbeheer.

Daar is twee spesifikasievlakke beskikbaar, naamlik die “Elegance”, wat net met ‘n turboaangejaagde dieselenjin beskikbaar is, en R-Line, wat die keuse tussen ‘n petrol- en dieselenjin bied.  Die Elegance bied standaardkenmerke soos verchroomde buitespieëls, sleutellose toegang, ‘n stelsel wat die bestuurder waarsku as hy of sy nie aandag gee nie, aluminiumpedale, Nappa-leerbekleedsel, ‘n Composition Media-inligting-en-vermaakstelsel, ‘n driesone-lugversorger met  elektroniese beheer en  ‘n veelfunksiestuurwiel met ratspane. Die R-Line voeg die volgende kenmerke by:  10-duim allooiwiele, uniek gestileerde stampers, chroomstroke onder aan die bakwerk,  verchroomde uitlaatpype,  buitespieëls wat met kraghulp invou, ‘n swart drukvlerk op die bagasiebakdeksel, ‘n sportstuurwiel, verdonkerde vensters en verhitbare voorsitplekke.

Die 2,0 TDI-enjin, wat ‘n sesgang- DSG-ratkas as standaartoerusting het, lewer 130 kW en wringkrag van 350 Nm; laasgenoemde teen tussen 1 600 en 3 500 opm. Die gemiddelde brandstofverbruik van die TDI is 5,6 liter per 100 km. Die 2,0 TSI-petrolenjin is net met die R-Line-afwerking beskikbaar en vierwielaandrywing is standaardtoerusting.  Hierdie enjin lewer 206 kW, en wringkrag van 350 Nm, laasgenomende tussen 1 700 en 5 600 opm.  Die TSI-modelle kan binne 5,6 sekondes van 0 tot 100 km/h versnel en ‘n topselheid van 250 km/h behaal.

Die Arteon is beskikbaar met verskeie veiligheidskenmerke as standaardtoerusting of opsionele ekstras.  Die enjinkap is só ontwerp dat dit binne sekondes gelig word wanneer daar ‘n botsing met ‘n fietsryer of voetganger plaasvind.  Dit gebeur wanneer ‘n boodskap van die betrokke sensors na die lugsakke se beheereenheid gestuur word.  Dit beteken dat die deel van die enjinkap langs  die voorruit met omtrent 60 mm gelig word; dit bied ‘n kussing aan die slagoffer se kop en maak dat dele soos die silinderkop nie die slagoffer seermaak nie. Daar is ook 360 grade kameras wat die bestuurder bewus maak van wat reg rondom die voertuig gebeur.  Een kenmerk wat opsioneel vir die hele reeks beskikbaar is, is ‘n vertoonskerm tussen die instrumentepaneel en die voorruit.

Die Arteon-reeks word gerugsteun deur ‘n waarborg van 2 jaar of 120 000 km, ‘n onderhoudsplan van vyf jaar of 90 000 km en ‘n waarborg van twaalf jaar teen korrosie.

Die pryse van die verskillende modelle lyk soos volg:

Arteon 2,0 TDI Elegance DSG: R 599 900
Arteon 2,0 TDI R-Line DSG: R 649 900
Arteon 2,0 TSI 4 Motion DSG: R 699 900

 

21 thoughts on “Volkswagen Arteon in Suid-Afrika

  1. Great post. I was checking constantly this blog and I’m impressed!
    Extremely helpful info specially the last part 🙂 I care for such
    information much. I was looking for this certain info for a very long time.
    Thank you and good luck.

  2. Do you mind if I quote a few of your posts as long as I provide credit and sources back to your blog?
    My blog is in the very same niche as yours and my
    users would truly benefit from a lot of the information you present here.
    Please let me know if this ok with you. Cheers!

  3. Hello there, I found your site by the use of Google at the same time as looking for a similar
    topic, your web site came up, it seems to be great. I’ve bookmarked it in my google bookmarks.

    Hello there, just changed into alert to your weblog thru Google, and located that it is really informative.
    I am gonna be careful for brussels. I’ll be grateful if you proceed this in future.
    Lots of other people will probably be benefited out of your writing.
    Cheers!

  4. I really like your blog.. very nice colors & theme.
    Did you make this website yourself or did you hire someone to do it for you?
    Plz answer back as I’m looking to create my own blog and would like to know where u got this from.

    many thanks

  5. Thanks for the marvelous posting! I definitely enjoyed reading it, you
    may be a great author. I will make certain to bookmark your blog
    and will come back at some point. I want to encourage one
    to continue your great writing, have a nice day!

  6. Hi, yes this piece of writing is genuinely pleasant and I have learned lot of things from it regarding blogging.
    thanks.

  7. each time i used to read smaller posts that also
    clear their motive, and that is also happening with this post
    which I am reading at this place.

  8. Right here is the perfect website for anyone who would like to
    find out about this topic. You realize so much its almost tough to argue
    with you (not that I personally would want to…HaHa).
    You certainly put a new spin on a subject which has been written about for years.

    Excellent stuff, just wonderful!

  9. Heya just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the images aren’t loading correctly.
    I’m not sure why but I think its a linking issue. I’ve tried it in two different browsers and both show the same outcome.

  10. I am sure this paragraph has touched all the internet viewers, its really really good article
    on building up new webpage.

  11. Why users still make use of to read news papers when in this technological globe everything is presented on net?

  12. I’m not sure exactly why but this blog is loading extremely slow
    for me. Is anyone else having this issue or is it a problem on my
    end? I’ll check back later on and see if the problem still exists.

Laat 'n boodskap

Jou e-posadres sal nie gepubliseer word nie.

%d bloggers like this: